dinsdag 25 maart 2008

Joachim Heuvinck start Wondergarden

De wonderlijke jaren 70
Datum: 25/03/2008


Joachim Heuvinck (creative director) en Gaetan Geerkens (head strategic planning) verlaten het communicatiebureau Indus/MP&S (deel van Mediagroep Van Dyck) om met een eigen bureau van start te gaan dat "back to the seventies" als motto hanteert. "We willen de tijd dat de mediacentrales en reclamebureaus onder één dak zaten, terug in zijn volle glorie herstellen," vertellen ze. "Het is op die manier dat je echt crossmediaal en 360° kan denken en werken voor merken. Als je daarbij ook nog het rijke palet aan nieuwe communicatietools voegt, dan krijg je een 'wondertuin' aan mogelijkheden om in te grossieren voor klanten." Het nieuwe bureau werd dan ook Wondergarden gedoopt.


Joachim Heuvinck startte als creatief voor het nicheblad TEEK magazine, daarna was hij vijf jaar art director bij LDV/oneforone (JBC, Shoes in the box, GB, Perfetti Van Melle, Shoe Discount, Maes, Red Bull, O Cool, enz.) Sinds 2005 was hij creative director bij Indus en verantwoordelijk voor budgetten van onder andere Sloggi, Triumph, DELA, ATAG, Heylen, Siemens en Oceade.
Gaetan Geerkens was acht jaar actief bij MP&S als planner en uiteindelijk als strategisch hoofd van de planning. Hij begeleidde budgetten als Horrman, Cardoen, Sloggi, Triumph, Smeets, Radson, Harol, E5 Mode, Minolta, IIG, DELA, Silhouette, A-film, Cineart en Paradiso.


http://www.pub.be/

Geen opmerkingen: